Fredagsmys ?

Hej bloggen! Jag är sjukt dålig på att uppdatera men jag har inte tålamod med att när jag har skrivit ett jätte långt inlägg och ska lägga till bilder så vipps försvinner heeela texten!
Iallafall så hör bilderna till förra helgen. Kära svärmor var på besök och hela helgen gottade vi oss med shopping, goda middagar & vinmys :). Me like alot!
Just nu saknar jag mina vänner och min familj! <3
Vi har otroligt fint väder här i Oslo, strålande sol varenda dag nu. Jag och M har varit på prommis på Aker brygga nyss, det måste vara den mysigaste platsen när det är fint väder :). Vi delade på en pizza och myste en stund innan hans jobb kallade.
Just nu har jag skickat iväg ett personligt brev och hoppas det ska gå vägen!
Ikväll blir det till att assistera i köket och se fram emot morgondagens eventuella bravader.
Jag vill också passa på att visa det här underbara halsbandet som jag fick av mina syster & bästa Anders.
Jag älskar det!(dom med för den delen). =) 
Ha en fantastisk helg du som läser. Varför inte lite fredagsmys? :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0