Sjukt nöjd!

Hej alla glada! Jag är såå himla glad nu, jag har fått ett jobb som jag hoppas & tror kommer passa mej som handen i handsken :). Får jag lov att presentera www.quintessentially.com
Mitt första fasta jobb, å vad jag är uppåt. lalalalalala..:)
Jag har gått igenom 2 intervjuer & efter det knep jag platsen. stolt!
Igår ringde chefen och gav mig det fantastiska beskedet att jag ska infinna mig på måndag :).
Förresten trivs jag väldigt bra på mitt x-tra jobb, på la belle solé. väldans söta team mates.! Ska absolut fortsätta där med.

I söndags var jag & sötnöten min på en underbar restaurang och smaskade i oss outstanding SUSHI! Åh det var sååå gott.
Väldigt kosligt ställe :).
Efter det blev det en och annan pils på nicole&son..
Här kommer lite bildbevis frå den kvällen.  

           


Nu ska det bli lite film mys, vi tänkte se på Shutter Island, jag är lite harig så vi får se hur det går, tur att mitt hjärta är här och håller min hand :), om än ändå räddare :P hihi! 
Over and out :! Puss & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till nya jobbet gumman! :) Är så glad för din skull! Puss & Kram! :)

2010-02-26 @ 13:36:58
Postat av: Elina

Från Elina ;)

2010-02-26 @ 13:37:23
Postat av: Ann-Katrin Torgeir

Lycka till i morgon!!!!

Hoppas du kommer upp i tid efter så många sovmornar;) Puss puss

2010-02-28 @ 10:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0