Stackars!

Hej hopp! Jag hade verkligen sett fram emot kvällens OS sändningar, jag är ett Anja fan! stackars stackars Anja det var ju så nära! Jag fick tårar :( , jag hoppas & hoppas att hon kan vara med i morgon. 
I förmiddags tog jag en promenad till Bogstadveien för en fika med en tjej som heter Aleksandra, vi diskuterade lite jobb. Jag ska jobba extra på deras nattklubb http://www.labellesole.no  med början på fredag. Skoj :).
Efter det blev det ett besök på solarieöarna, det var inte igår! Nån gång ibland måste få vara OK. jag trivs helt enkelt inte med mig själv som blek!
Ikväll har jag städat & tvättat lite (i handfatet).hihi! Sen mest latat mig.
Nu har vi hockeyvaka i vårat lilla krypin.

     

Nu hejjar vi fram vårat OS lag, kom igen Sverige, kom igen!
Godnatt bloggen och alla mina kära! Puss

Kommentarer
Postat av: Anki

Snart blir det sommaar och riktig sol:) Kram

2010-02-18 @ 22:22:54
Postat av: Anki

PS lycka till på jobbet i morgon DS

2010-02-18 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0