Tapas och trevligt sällskap

Igår blev en väldans trevlig spontan kväll :).
Jag & M mötte upp Pelli på ett ställe som hette qba och tog en öl sen kurrade magarna som bara den och då gick vi till ett ställe som hette Delikatessen och mötte upp 4 goa & glada till och där bestämde vi oss för att slå oss ner för en fantastisk tapas middag! Vi åt och drack och hade super trevligt sen när vi var fyllda med diverse spanska delikatesser begav vi oss till ett nytt ställe - Rock inn! Hårdrock ställe hehe men det var trevligt det med :). Jag spelade ett parti biljard mot Felicia, en väldans trevlig tjej - hon vann! Jag var kass! Sen var det dags för ännu en ny anhalt Fisk & Vilt, haha sjukt konstigt namn på ett jätte stökigt ställe, man hann inte ta ett steg innanför dörren ens så va det fullt ös med dans, tjo & tjim :). Men ack så trevligt det med :). Efter allt detta har klockan hunnit bli sisådär 4 kanske! Då var det dags för lite natta mat - Pölse med bröd på 7 eleven. Sen kastade jag och min bättre hälft in handuken. Tack för en trevlig kväll!


       

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Smarro! Kul med din blogg, den ska jag följa! Hoppas du och marcus har det bra i nörge. Här hemma är allt precis som vanligt..... KUL? sådär. Vi kanske kommer förbi och hälsar på er nått i vår? Oslo verkar ju vara en grym stad! Ha det fint. Kram Frida på Matildas

2010-02-16 @ 22:15:14
Postat av: Elina

Hej gumman! :) Gud vad roligt ni ser ut att ha det! Jag vill komma och hälsa på nuuuu! :D Hur har det gått med jobb, tog du nåt av dom som du berättade om innan du åkte? Kram!

2010-02-17 @ 10:16:53
Postat av: Fanny

Hej hjärtat va kul att du skriver!!

Har ni det bra?trivs du i oslot?

Pussipussis

2010-02-17 @ 20:40:14
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0