Söndagshäng & Shutter island.

Idag slog jag upp ögonen vid tolv tiden efter jobb natt med avrundning kl 4. Solen sken och vi bestämde oss för en promenad. Vigelandsparken blev första destinationen. Där hade Oslos barnaskara sitt eget lilla Vasa-lopp och det var mycket liv och rörelse. Nästa anhalt, Friday´s! Min kära sambo hade dock lite trängselfobi så vi var till 3 olika Friday´s innan han kände att platsen var rymlig nog :P och framför allt att ljudnivån inte låg på tinnitus varning! Vi åt varsinn cheesy bacon cheese burgare, mums fillibabba :). Sen bestämde vi oss för att avrunda våran lediga söndag med bio och det blev Shutter Island. En kvällspromenad senare ska jag nu krypa till kojs för en ny vecka på mitt jobb som känns väldigt bra och spännande hittills :). 

              

Jag blev kompis med den här söta lilla rottis valpen, Madonna i lördags. Hon var en mycket söt & gosig liten jänta hon :)
Nu : Sängen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin Torgeir

Härlig utsikt ni har från er terass;)

2010-03-08 @ 22:31:14
Postat av: Ann-Katrin Torgeir

Härlig utsikt ni har från ER TERASS;)

Kram

2010-03-08 @ 22:36:45
Postat av: Ann-Katrin Torgeir

Ja ja jag kan bli lite tjatig ibland men det hör till åldern!!! Puss

2010-03-08 @ 22:38:15
Postat av: Fanny

åh va kul att du tyckte det gumman!

Kommer du hem nå i påsk? Jag är ledig så vi kanske kan klämma in en fika?

Puss på dig!

2010-03-31 @ 13:04:43
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0