Sun is shining :)

Imorse när jag gick till jobbet strålade solen underbart på mig och den höll i sig hela dagen. Sol är lycka för mig <3.
Jag började på mitt nya jobb i går och det har varit 2 dagars introduktion med mycket att ta in, det känns jätte spännande och roligt :). Gjorde en liten tabbe och spillde ut en hel kaffe kopp över skrivbordet, inge pinsamt alls!! haha så likt mig.. Imorgon efter jobbet blir det till La belle för lite städning och efter det vankas det middag med allt därtill på BAR med crew´et :) ska bli dritt sköj :).
Jag håller tummarna för att mina kära föräldrar kommer och hälsar på snart, jag längtar efter er <3


Så här stillsamt och härligt var det på Aker brygge i morse strax efter 8.


Nu ska jag vila huvudet mot kudden och säga godnatt.


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin Torgeir

Hej!

Va glad jag blir att du verkar trivas på jobbet:)

Du kanske ska dricka vatten istället för kaffe, det blir inte så fula fläckar på alla papper då;)

Har ni forskat mer i lägenhet?

Snart är det vår på riktigt när solen värmer och vi kan använda lite lättare kläder det ska bli skönt.

God natt och puss och kram/ Svärmor

2010-03-03 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0